פספורט קארד – ביטוח הנסיעות שמשדרג כל חופשה

נמאס לכם להיות מודאגים בכל פעם שאתם טסים לחופשה בחו"ל? למרות החששות המובנים מאליהן, חובה עליכם להגיע לחופשה ללא אף דאגה. ברגע שהדאגות מתחילות להטריד אתכם, החופשה עצמה הופכת להיות פחות מהנה באופן טבעי. מהסיבה הזאת מי שעומד לנפוש מעבר לים חייב לחשוב על ביטוח הנסיעות האולטימטיבי.
תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר המשולש

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

דרך קשרים סוכנות לביטוח תוכלו לעשות ביטוחי נסיעות אצל כל החברות המובילות. אך חברת פספורט קארד היא חברת הביטוח הכי טובה דרכה תוכלו לעשות ביטוח מושלם. גם אם זוהי הפעם הראשונה בה אתם טסים לחו"ל, מדובר על ביטוח שמביא איתו יתרונות אינסופיים. אז מה אתם צריכים לדעת על הביטוח של חברת פספורטקארד? ריכזנו לכם את כל היתרונות הבולטים שחובה להכיר אותם מבעוד מועד.

מזמינים ביטוח פספורט קארד בקלות

גם ככה המחשבות שלכם מתרוצצות בין כל מיני פרמטרים שונים טרם החופשה. בנוסף לסגירת ביטוח נסיעות לחו"ל, יהיה עליכם לדאוג לעוד כמה דברים לא פחות חשובים. מהסיבה הזאת חשוב שסגירת הביטוח תהיה נוחה ופשוטה, מבלי שתמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד. בעזרת המומחים של קשרים סוכנות לביטוח תוכלו לסגור ביטוחי נסיעות בקלות ובאחריות. הביטוח יהיה תפור למידותכם, אך גם לא יגזול מכם זמן יקר לפני החופשה הקרובה.

מפעילים את הביטוח ללא בירוקרטיה

שמעתם על הבירוקרטיה המעייפת בהמון חברות ביטוח אחרות? הפעלת הביטוח במדינה כזאת או אחרת עשויה להיות משימה כמעט בלתי אפשרית. חברת פספורט קארד שמה לה למטרה להקל על המבוטחים ככל האפשר. עם הכרטיס הנטען מטעם החברה יהיה לכם קל לשלם על ההוצאות השונות. רק עם החזרה לארץ, תצטרכו להוכיח כי כל הטיעונים היו נכונים ומוצדקים. אך בחו"ל במהלך החופשה, הדבר האחרון שתרצו לעשות זה להתעסק עם בירוקרטיה.

ביטוח ייעודי לכל מדינה בעולם

היום החלטתם לטוס ליעד מסוים, בעוד מספר חודשים תרצו לטוס ליעד אחר לגמרי. חברת הביטוח פספורט קארד מציעה מגוון רחב של חבילות ביטוח ליעדים שונים בעולם. לכל יעד תקבלו את ההצעה הרלוונטית עבורו לפי מחירון פספורט קארד 2023. גם יעדים שנשמעים לכם מרוחקים ולא רלוונטיים, יהיו כאלה שניתן לבטח דרך חברת הביטוח הגדולה בישראל. מגיע לכם לדעת כי אינכם צריכים לקחת סיכונים בחופשה הקרובה בחו"ל.

הרחבת כיסויים שלא תשאיר חורים

הביטוח הסטנדרטי של חברת פספורט קארד כמו של חברות ביטוח אחרות יספק כיסוי חלקי. על מנת שתהיו מכוסים מכף רגל ועד ראש יהיה עליכם להוסיף עוד כיסויים נוספים. חברת הביטוח פספורטקארד מציעה מגוון רחב של כיסויים אותם יהיה ניתן להוסיף לביטוח הפשוט. מה שאומר שבשלב מסוים תדעו כי הביטוח שסגרת יכסה אתכם בצורה הכי טובה שיש. המאמר נכתב על ידי קשרים סוכנות לביטוח – הסוכנות המובילה בישראל לביטוחי נסיעות לחו"ל.

פספורט קארד – ביטוח הנסיעות שמשדרג כל חופשה

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות משולש

משולש הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן