חופשה בירושלים – כל מה שאסור לכם לפספס

ירושלים יכולה להיות חוויה מאוד אותנטית ומשולבת עם המון תרבויות, טעמים, הוסטלים וטיולים בכל נבכי העיר העתיקה והסמטאות שלה. היא יכולה להיות חוויה קולינרית מטורפת, בעלת מנות מכל רחבי העולם, חומוס אמיתי אסלי, דוכנים שונים ומאוד מפתיעים בשווקים, מסעדות אשר קיימות מראשית הימים של העיר ומסעדות שף חדישות אשר מביאות בשורה קולינארית חדשה. ירושלים יכולה להיות חוויה של שלוש דתות. של המון כנסיות, בתי כנסת, מסגדים ואפילו מנזרים. חוויה אשר תגרום לכם להרגיש שאתם מטיילים בכמה מדינות שונות לפחות. והיא יכולה להיות כמובן גם חופשה מאוד מפנקת, יוקרתית ובריחה מהיום יום.
תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר המשולש

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

מזקקת הולנדר

מזקקה משפחתית אותנטית אשר ממוקמת בבית מאיר. המקום מציע כמה סיורים שונים במזקקה אשר כוללת הדרכה על כל הסיפור המשפחתי, ההיסטוריה והתהליך של ההכנה של כל הליקרים והשנאפסים אשר מכינים בה. בתוך מרכז המבקרים יש מרפסת גדולה אשר משקיפה אל הנוף המרהיב של הרי ירושלים. ניתן להזמין מגש של טעימות מכל הליקרים והשנאפסים או קוקטייל שהוא תוצרת המקום שמלווה עם לחמים וגבינות.

סיור קולינרי במחנה יהודה

שוק מחנה יהודה הוא אחד השווקים הכי מפורסמים בכל המדינה ורק ביקור בשוק הזה בפני עצמו זאת חוויה מאוד ייחודית. בסיור קולינרי בשוק מחנה יהודה אתם תוכלו לפגוש כמובן את סצנת האוכל הכי שוקקת שיש בשוק וכחלק מהסיור אתם תטעמו אוכל מהמון תרבויות ומסורות שונות במסעדות ובכמה דוכנים שבשוק. כמו מה למשל אתם שואלים? אתם תטעמו אוכל ירושלמי איכותי אשר כולל מנות מיוחדות החל מבייקון כשר כמובן ועד לשוקולד שהוא בטעם צ'אי מסאלה.


יקבי ירושלים

היקב היפה הזה נמצא בירושלים והוא היחיד אשר נמצא בבירה של ישראל בעצמה. הוא ממוקם בתוך המתחם של תחנת הרוח של מונטיפיורי אשר נמצאת בעיר, והוא הוקם מתוך רצון לקדם את התרבות של היין אשר מתפתחת בישראל תוך כדי שהוא מספר את הסיפור המעניין של המקום ומשמר כמובן את ההיסטוריה שלו.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות משולש

משולש הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
ביטוח נסיעות לחול – לחופשה בטעם טוב
בילויים ואטרקציות

ביטוח נסיעות לחול – לחופשה בטעם טוב

חופשה בחול יכולה להיות מהנה בתנאי שהיא מתקדמת בדיוק כמצופה. לא פעם אנשים מגלים כי מצפות להם הפתעות שאותן הם לא תכננו מראש. על מנת שההפתעות לא ישאירו טעם מר יהיה עליכם להתכונן אליהן גם באופן התאורטי. תתכוננו לאותן הפתעות, גם אם זה לא נעים לחשוב עליהן או לגרום להן להיות מציאותיות.

לכתבה המלאה >>

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן