עגלת קפה – טרנד שהולך וגדל בכל הארץ

טרנד חדש אשר צובר תאוצה בכל הארץ הם עגלות הקפה! מדובר בעצם בבית קפה באמצע הטבע. עגלות הקפה ממוקמות באזורי צידי הדרך, במרחבים הפתוחים, ובקרבה של אתרי טבע שונים ושמורות. הן מציעות לכל המטיילים מקום לנוח ולעצור לרגע, וליהנות מקפה מצויין ואוכל טעים מאוד באווירה שקטה בחיק הטבע בין כל המדשאות והספסלים
תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר המשולש

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

רכבים אשר הוסבו אל מסעדות ועגלות אשר הפכו אל מזנונים ניידים ממתינים עם קפה משובח מאוד, סנדוויצ'ים מושקעים וארוחות בריאות וגם שחיתות לכל המטיילים, לרוכבי האופניים וגם לאלה אשר הפכו כבר אל לקוחות קבועים. מאז ימי ה"אוטו גלידה" אשר נדד בין שכונה לשכונה, עבר הטרנד של הפוד טראק המון גלגולים ושכלולים. הרכבים והעגלות המאובזרים במטבח יצרו את האלטרנטיבה החדשה, בית קפה קטן או מיני מסעדה אשר יודע להציע, מעבר אל התפריט, גם את הנוף ואת הבריזה במיוחדת מול הים, המדשאה הירוקה שיש בפארק והישיבה המאולתרת בעלת אווירה של פיקניק בטבע.

על הדרך

עגלות הקפה והפוד טראקס יצאו כמו פטריות לאחר הגשם בנקודות תצפית, בחורשות ובצמתים מחוץ אל המרכזים העירוניים. הן הציעו אוכל מדהים ואווירה משגעת עם נוף אשר התאימו אל המגבלות כמו כפפה אל היד, והן החלו לתפקד בתוך מושבים ובפריפריה בתור תחליף לכל בתי הקפה השכונתיים. מאחורי כל עגלה אתם תמצאו יזם או יזמית פרטיים, אשר הבינו שעלות של ההקמה מאוד נמוכה בכל הקשור אל עגלת מזון והתפעול שלה מאוד פשוט, ושניהם יכולים להוות אלטרנטיבה לחלום שלהם לפתוח מסעדה.

קפה בהתאמה אישית

מכיון שמדובר בעגלה ניידת, אפשר להתאים את הרמה של הקפה והרמה של המכונה אל הסוג של האירוע ואל כמות האורחים אשר מגיעים. לאירועים ברמה גבוהה אשר בהם יש אורחים חשובים מאוד מחו״ל למשל, אפשר לבחור במכונת קפה מקצועית שטוחנת את הקפה לבד, להקציף את החלב ולהגיש את הקפה לאורח בצורה שאשר בה הוא אוהב. לאירועים קטנים יותר לא תמיד צריך מכונה מקצועית ומסיבית, אפשר להסתפק במכונת קפה בינונית או להיעזר במכונה של קפסולות אשר מורידה את הקפה אל הכוס בלחיצה של כפתור.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות משולש

משולש הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
ביטוח נסיעות לחול – לחופשה בטעם טוב
בילויים ואטרקציות

ביטוח נסיעות לחול – לחופשה בטעם טוב

חופשה בחול יכולה להיות מהנה בתנאי שהיא מתקדמת בדיוק כמצופה. לא פעם אנשים מגלים כי מצפות להם הפתעות שאותן הם לא תכננו מראש. על מנת שההפתעות לא ישאירו טעם מר יהיה עליכם להתכונן אליהן גם באופן התאורטי. תתכוננו לאותן הפתעות, גם אם זה לא נעים לחשוב עליהן או לגרום להן להיות מציאותיות.

לכתבה המלאה >>
בילויים ואטרקציות

טיול בצפון – כל עגלות הקפה שאסור לכם לפספס

אם נסעתם לחופשה או הלכתם ליום כיף בצפון, ובא לכם לכם לעצור באחת מן עגלות הקפה אשר כולם מדברים עליהם? ברור שכן! אז ריכזנו לכם במאמר הבא את עגלות הקפה הכי טעימות ושוות אשר פתוחות גם בימי שבת! שיהיה בתיאבון.

לכתבה המלאה >>

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן