מתכונים לאוכל דיאטטי

טרנד הבריאות שהולך ותופס בשנים האחרונות מצריך את כולנו להכיר מתכונים בריאים יותר מאלו שבהם עשינו שימוש עד עכשיו. אנחנו כאן כדי לתת לכם מתכונים לשתי מנות בריאות במיוחד, שיהפכו את התפריט שלכם לדיאטטי.
תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר המשולש

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

אוכל דיאטטי הוא אוכל שבו אנחנו שמים דגש על הצד הבריאותי. כמובן, זה ממש לא אומר שצריך להתפשר על הטעם, ולפניכם שתי דוגמאות לאוכל בריא שיהיה גם מאוד טעים.

תבשיל עדשים שחורות עם בטטות

עדשים שחורות מכילות כמות גדולה של חלבון, ויחד עם הבטטות מדובר על מאכל נהדר. בשלב הראשוני עליכם לבשל את העדשים והבטטות, בנפרד כמובן. את הבטות יש לחתוך לקוביות, לערב יחד עם העדשים, פטרוזיליה ומעט מיץ לימון. מדובר על מנה נהדרת, שניתן להגיש אותה גם קרה. 

חזה עוף בתנור

חזה עוף הוא אחד המזונות החשובים ביותר בכל תפריט דיאטטי. חזה עוף מכיל כמות גדולה של חלבון יחד עם כמות קטנה של שומן, והוא מאכל אידאלי למי שמחפש בריאות. הכניסו את חזה העוף לתנור יחד עם רוזמרין, ומרחו את החזה עם מעט שמן זית. כך תוכלו להנות מחזה עוף טעים, והכי חשוב גם בריא. 

לסיכום

אוכל דיאטטי הוא אוכל שבו אתם יכולים להנות גם מהטעם ולא פחות חשוב אתם לא צריכים לוותר על הבריאות.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות משולש

משולש הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן