תכשיטי פנינה – טרנד שלא יחלוף לעולם?

לרוב, טרנדים אמורים להגיע ולשנות את תפיסת עולמו ביחס לפריט כלשהו בעולם האופנה ואז לחלוף ולהותיר את הקרקע פנויה עד לטרנד הבא. אבל באופנה כמו באופנה – טרנדים וקלאסיקות הן לא בהכרח קטגוריות נפרדות. תכשיטי הפנינה הם קלאסיקה שקשה לערער עליה – יוקרתיים, עדינים ואלגנטיים ויחד עם זאת משתלבים בלא מעט טרנדים שמציפים אותנו מעת לעת. אז מהו סוד הקסם של הפנינים? אלו כמה מהמאפיינים שהופכים אותן לנצחיות.
תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר המשולש

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

פנינים מתאימות לכל אירוע – מיום עבודה ועד השטיח האדום

במראה קז'ואל של ג'ינס וגופיית סבא ועד שמלת ערב דרמטית – תכשיטי פנינה משתלבים בקלילות ואלגנטיות בכל מראה. במקרה הזה, בחירה בסגנון הפנינה והתכשיט עצמו הוא מה שיעשה את ההבדל. עגילים צמודים משובצים פנינה במראה מינימליסטי יכולים להתאים ליום סידורים ולעמוד בפני עצמם, בעוד מחרוזת פנינים צפופה בשילוב עגילים תלויים יתאימו יותר ללוק של ערב.

הן חסרות גיל

תכשיטי פנינה יכולים לעבור בירושה ולהתאים לכל דור וגיל. בזכות הגוון והברק העדין והעובדה כי הפנינים מלוות אותנו כל כך הרבה שנים מבלי לצאת מהאופנה ולו לרגע אחד – אין ספק שמדובר בתכשיט שנכון לכל תקופה וגיל.

הרבה יותר מתכשיט

מאז ומתמיד ראינו פנינים משובצות בפריטי טקסטיל שונים. ז'קטים עם צווארון עתיר פנינים, עיטור של רוכסן בשמלת הכלה או בחגורה אלגנטית. בדיוק כאן מתבטא המעבר של הפנינה כקלאסיקה לטרנד. אם אנו עדים כיום לחזרה של הג'ינס ומראה שנות ה-2000, פנינים ישתבצו בז'קטים ארוכים, בחולצות מכופתרות ובכיסים אחוריים. 

פנינים מותחות את גבולות האופנה

אנו מכירים אותם כחברים הטובים ביותר של האישה, אך נשים הן כבר מזמן לא קהל היעד הבלעדי. בשנים האחרונות מסלולי האופנה והמשפיענים הגדולים ביותר בוחרים בפנינים שילוו אותם בהפקות האופנה ועל השטיח האדום. זו דוגמה נוספת לאופן שבו פנינים מלוות אותנו דרך טרנדים ומתקבעות כקלאסיקה על זמנית. אין ספק כי אין בנמצא הרבה תכשיטים ואבנים שניתן לומר עליהם את אותו הדבר וזה בדיוק מה שמבדיל את הפנינים מעוד תכשיט טרנדי שממשיך לחזור אל חיינו.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות משולש

משולש הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
אופנה ולייף סטייל

להאט את תנועת הזמן – כל מה שרצית לדעת על אנטי אייג'ינג

לכולנו יש משטר טיפוח כזה או אחר. חלקנו נסתפק בהימנעות מהשמש, שימוש במקדם הגנה והקפדה על אורח חיים בריא. עבור חלק מאיתנו, יהיה מדובר בטקס שלם רווי קרמים, סרומים ומסכות. בסופו של יום, מראה עור הפנים מעסיק את כולנו. ישנם נזקי עור ששיטות הטיפול הקונבנציונאליות לא יוכלו לתת להם מענה. על אף שבעבר טיפולים אסתטיים דרשו תהליכים ארוכים, כואבים, יקרים ומסוכנים, עולם האנטי אייג'ינג שינה את פניו משמעותית בשנים האחרונות. אלו כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון.

לכתבה המלאה >>
אופנה ולייף סטייל

כל הדרכים לנעול מגפיים בחורף הזה

החורף בפתח והגיע זמנם של המגפיים לצאת מהארון. בין אם בחרת במגפיים גבוהות, עם עקב או בלי, מגפונים מבריקים להגנה מושלמת מהגשם או בזוג מגפיים עם שרוכים – אלו כל הדרכים הנכונות לנעול מגפיים בחורף 2023.

לכתבה המלאה >>

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן