כל הדרכים לנעול מגפיים בחורף הזה

החורף בפתח והגיע זמנם של המגפיים לצאת מהארון. בין אם בחרת במגפיים גבוהות, עם עקב או בלי, מגפונים מבריקים להגנה מושלמת מהגשם או בזוג מגפיים עם שרוכים – אלו כל הדרכים הנכונות לנעול מגפיים בחורף 2023.
תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר המשולש

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

מגף לכל יום וסגנון 

אנו אמנם מכנים אותם מגפיים אך יודעים טוב מאוד כי אין סוף לסגנונות של המגף וליכולת שלנו להתאים אותו באופן מושלם ללוק היומי שלנו. אלו מספר דוגמאות למגפיים ולדרך הנכונה לשלב אותם במלתחה שלנו בחורף הקרוב.

למראה הקלאסי

סקיני ג'ינס, סוודר בהיר מצמר והדפס חורפי במיוחד הולכים יד ביד עם המגף הקלאסי. בין אם הוא עשוי זמש או עור מבריק, עקב קטנטן ורחב או פלטפורמה – מגף עגול בצבע סולידי הוא בדיוק מה שישלים את ההופעה שלך למראה קז'ואל ולא מתאמץ.

לימים גשומים ומוגנים במיוחד

בספרי הילדות שלנו ראינו איורים של ילדים קופצים בשלוליות עם מגפיים אדומים שעולים רק מעט מעל הקרסול. המראה הזה לא פוסח עלינו גם בבגרות ומגפי הפלסטיק המבריקים הם הנעל האטומה והבטוחה ביותר לימים גשומים במיוחד. ניתן לנעול אותם עם ג'ינס צמוד שנכנס לתוך המגף, עם חצאיות ארוכות או גרביון תרמי. ניתן גם להכניס אותם מתחת למכנס ולהדק סביב הקרסול אך כדי לקבל את המראה המוכר והאהוב, מומלץ להשאיר את הנעל משוחררת ושתעמוד בפני עצמה. 

אלגנטי ומחודד

מגפיים מחודדים בצבע ייחודי יכולים להיות אקססורי של ממש. למראה אלגנטי בערב חורפי, מציצים מתחת לחצאית ארוכה או כחלק מחליפה מחויטת וצמודה – אין ספק שמגפיים כאלה ישדרגו כל לוק חורפי לאלגנטי ברגע אחד. 

מגף ספורטיבי 

שילוב של פלטפורמה ונעל ספורט סגורה שמטפסת במעלה השוק שלנו הוא סגנון שאנו רואים יותר ויותר. אפשר לקרוא לזה ספורט אלגנט או פשוט מגף ספורטיבי שעוטף את הרגל שלך כמו כפפה. עבור ימים קרים ולא גשומים ובשילוב מכנסיים רכים מבד אוורירי ואפילו שמלה לא מחייבת – המגף הזה יכול לעבוד כמעט עם כל הופעה. 

מגפיים ליום עבודה

אין צורך להגיש קורות חיים לקבלן הקרוב לביתך כדי לנעול את מגפיי הבלנדסטון המוכרים או את מגפי הדוקטור מרטין האהובות. ליום עבודה נינוח במיוחד שווה להשקיע במותגים המוכרים והמובילים בתחום. כך, ניתן ליהנות ממראה קלאסי וחורפי כאחד, המשתלב בצורה הנכונה ביותר עם כמעט כל פריט יומיומי שיש לך בארון. אז אם חיפשת את המגף האידיאלי – הם כנראה הפתרון המושלם בשבילך. 

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות משולש

משולש הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
אופנה ולייף סטייל

להאט את תנועת הזמן – כל מה שרצית לדעת על אנטי אייג'ינג

לכולנו יש משטר טיפוח כזה או אחר. חלקנו נסתפק בהימנעות מהשמש, שימוש במקדם הגנה והקפדה על אורח חיים בריא. עבור חלק מאיתנו, יהיה מדובר בטקס שלם רווי קרמים, סרומים ומסכות. בסופו של יום, מראה עור הפנים מעסיק את כולנו. ישנם נזקי עור ששיטות הטיפול הקונבנציונאליות לא יוכלו לתת להם מענה. על אף שבעבר טיפולים אסתטיים דרשו תהליכים ארוכים, כואבים, יקרים ומסוכנים, עולם האנטי אייג'ינג שינה את פניו משמעותית בשנים האחרונות. אלו כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון.

לכתבה המלאה >>
אופנה ולייף סטייל

תכשיטי פנינה – טרנד שלא יחלוף לעולם?

לרוב, טרנדים אמורים להגיע ולשנות את תפיסת עולמו ביחס לפריט כלשהו בעולם האופנה ואז לחלוף ולהותיר את הקרקע פנויה עד לטרנד הבא. אבל באופנה כמו באופנה – טרנדים וקלאסיקות הן לא בהכרח קטגוריות נפרדות. תכשיטי הפנינה הם קלאסיקה שקשה לערער עליה – יוקרתיים, עדינים ואלגנטיים ויחד עם זאת משתלבים בלא מעט טרנדים שמציפים אותנו מעת לעת. אז מהו סוד הקסם של הפנינים? אלו כמה מהמאפיינים שהופכים אותן לנצחיות.

לכתבה המלאה >>

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן