טיול בצפון – כל עגלות הקפה שאסור לכם לפספס

אם נסעתם לחופשה או הלכתם ליום כיף בצפון, ובא לכם לכם לעצור באחת מן עגלות הקפה אשר כולם מדברים עליהם? ברור שכן! אז ריכזנו לכם במאמר הבא את עגלות הקפה הכי טעימות ושוות אשר פתוחות גם בימי שבת! שיהיה בתיאבון.
תוכן עניינים

אירנה מולדוב – מנהלת תוכן אתר המשולש

הצטרפו לדיוור!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה מאמר חדש לאתר? הכי קל לעשות את זה דרך רשימת התפוצה שלנו! הצטרפו עכשיו בחינם:

קפה נינו במעלה גמלא

תכירו את עגלת הקפה נינו אשר נמצאת אל מול הנוף פנורמי העוצר הנשימה של הכנרת. העגלה הוקמה לפני כשנה בעזרת שני חברים, הראשון הוא נועם, אשר מגיע מהתחום של התיירות, וניר, אשר מגיע מעולם של הקונדיטוריה. ביחד, הם שילוב מנצח, כי פשוט במקום הזה הכול מאוד מדויק. החל מהתפריט, הנוף המטורף והעובדה שהעגלה פתוחה גם בימי שבת! אפשר לשבת במקום ולעשות פיקניק על המדשאות, או על השולחנות, הם כבר יספקו את השמיכות המשובצות בשבילכם, או שתקחו טייק אווי להמשיך הטיול.

טראקפה במושב אליעד

בין הכרמים של יקב שאטו גולן, בתוך מושב אליעד, ניתן למצוא את עגלת הקפה "טראקפה". את כל המאפים המתוקים והמשגעים מכינה כמובן רעות בכל יום, וביחד עם הקפה המאוד איכותי אשר העגלה מציעה, וכל הנופים של הכרמים כמובן, ניתן לומר שמדובר באחת מן העגלות הכי פסטורליות ויפות בכל הצפון. אם אתם בדייט, ההמלצה היא להיכנס אל היקב של שאטו גולן, אשר נמצא ממש ממול לעגלה, לעשות סיבוב ולטעום מכל היינות המיוחדים שלו. אם אתם באים כמשפחה, אתם תוכלו לנסוע כמה דקות ברכב, אל שמורת הטבע "אל על" המשגעת.

עגלולה בנהלל

לצד השדות אשר נמצאים במרחב הפתוח והשקט בנהלל, נמצאת לה "עגלולה", עגלה של קפה אשר מחוברת אל טרקטור, אטרקציה בפני עצמה לכל הילדים אשר רוצים לעלות לכיסא של הנהג. העגלה מציעה תפריט עשיר ומגוון גם למבוגרים וגם לילדים, פינות מוצלות תחת המון עצי אקליפטוסים גדולים, ובעיקר הנוף מהמם של עמק יזרעאל, ככה שבזמן שאתם תלגמו מהקפה המצויין ותסתכלו על הנוף, הילדים שלכם יוכלו להתרוצץ בדשא ולשחק עד אשר האוכל שלהם יגיע.

מה דעתכם על הכתבה? שתפו איתנו!

אודות משולש

משולש הינו מגזין תוכן ישראלי עשיר בתכנים איכותיים ובכתבות אקטואליות. כאן תוכלו ליהנות ממאמרים וכתבות עם גישה חופשית, לספוג רעיונות חדשים, לשתף אותנו בחוויות שלכם. המידע הכי מעניין בנושאים כמו אקטואליה, אופנה, כלכלה, עסקים, ספורט, מדע, תרבות, טיפוח ויופי, הומור ועוד! אז מה בא לכם לדעת היום?

 

מה מעניין אתכם?

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
הכתבות האחרונות שעלו לאתר
ביטוח נסיעות לחול – לחופשה בטעם טוב
בילויים ואטרקציות

ביטוח נסיעות לחול – לחופשה בטעם טוב

חופשה בחול יכולה להיות מהנה בתנאי שהיא מתקדמת בדיוק כמצופה. לא פעם אנשים מגלים כי מצפות להם הפתעות שאותן הם לא תכננו מראש. על מנת שההפתעות לא ישאירו טעם מר יהיה עליכם להתכונן אליהן גם באופן התאורטי. תתכוננו לאותן הפתעות, גם אם זה לא נעים לחשוב עליהן או לגרום להן להיות מציאותיות.

לכתבה המלאה >>

הירשמו לניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן